Oyuna Devam

Oyun günlüğüne devam...

Bu gece bana yine çok zor gelen bir adımı daha çözünce anladım ki kendime her zaman daha zor bir iş çıkaracağım.

Keşke biraz daha profesyonel çalışıp doğru aşamalarla ilerlesem, ancak daha ne yaptığımı ve nereye varacağımı tam kavrayamadım. Bir objeyi itmek üzerine çıkmak ve bir başka objeye ulaşmak iyi bir gelişme oyunum için. Başta sadece sağa sola yürüyebileceğimi düşünürken epey yol katettim.

Tek başıma uğraştığım için vakit alacak gibi görünüyor. Daha önce bahsettiğim gibi odadan çıktığımda asıl işler başlayacakmış gibi duruyor. Bir başlangıç menüsü , intro ya da loading ekranı yapmak, animasyonlar, sesler ve hatta oyunun müziği ile uğraşmak gerekecek. Bunlar da daha önce hiç yapmadığım şeyler. Hayatımda yaptığım 2 oyun arayüzü oldu biri Nestle Nesquik için bir flash oyun diğeri de el çizimi bir match 3 oyunu içindi. Bu kadar detaylı bir işin altından kalkabilecek miyim göreceğiz :D

Bazen oyun haricindeki işlerimin rast gitmemesi beni karamsarlığa sürüklese de, arkadaşlarımla konuştuğumda her şeyi başarabileceğime dair ilginç bir inanış söz konusu. Bahsettiğim düşüşler dışında ben de böyle düşünüyorum aslında. Bir insanın istedikten sonra yapamayacağı iş yok ancak varacağı nokta bir anlam ifade edecek mi onu merak ediyorum. Örneğin bu oyuna bir sürü oda yapabilecek miyim, bir yerlere yükleyebilecek miyim, ne kadar sürecek bunları yapmam ve bundan bıkacak mıyım? Bunlar merak konusu benim için ancak fazla düşünmeden çalışmaya devam edeyim.

Hayatımın her döneminde çok çalıştım, ama özellikle freelance dönemlerde normalden daha fazla düşünüp çalıştığım ve bunun pek de faydasını göremediğim için fazlasıyla yorucu oluyor.

Saat 01:55, neyse ki zor bir taskın üzerini çizmeyi başardım. Bir ekran görüntüsü ekleyeyim öyleyse, hoşçağaalın.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

11.gün (Oyuna devam)

Oyun Yapmaya Nasıl Başladım

Eylül'de de Oyuna Devam